Benvenuti à i nostri siti web!

Circa a macchina di laminazione secca

Circa a macchina di laminazione secca

nutizie01

E macchine per laminazione secca sò largamente usate in cumpagnie di trasfurmazioni di imballaggi flessibili in l'industria di rivestimentu domesticu.Dunque, capiscenu è ammaistrà e cumpetenze operative di a macchina di laminazione secca hè di grande aiutu per migliurà a qualità di revestimentu è di laminatura di u pruduttu finitu.Avà vi presentà u principiu di travagliu di a machina di laminazione secca.
A macchina di laminazione secca hè principalmente aduprata per u rivestimentu è a laminazione di substrati in forma di rotulu cum'è cellophane, foglia d'aluminiu, carta di nylon, PET, OPP, BOPP CPP, PE, etc.
U principiu di travagliu di a macchina composta secca:
1. Pronta à travaglià
Caricà u sustrato longu à ogni rullu di guida mentre mischjendu l'adesivu proporzionalmente è cuminciate u riscaldamentu di u fornu.Quandu u sistema righjunghji a temperatura stabilita currispundente, u mutore di u drive hè attivatu per inizià a produzzione.

2. rivestimentu
U sustrato di l'unità di svolgimentu deve prima passà per rotuli anilox è dopu à traversu u tunelu di secca per l'asciugatura per compie u prucessu di revestimentu.

3. Cumplessu
Entra in a parte composta attraversu a correzione di gas-liquidu EPC, è hè ligata à u sustrato di a seconda parte di svolgimentu per rializà u prucessu compostu.

4. rinfrescante è avvolgimentu
Dopu à rinfriscà è avendu, a pruduzzione generale è a trasfurmazioni di u sustrato hè cumpletu.

In a pruduzzione, esse cuscenti di i seguenti prublemi.
(1) Aghjustate a piattezza di u sustrato aghjustendu a pusizione di u rullu di deviazione.
(2) Aghjustate a pressione di cumpunimentu trà i rotuli di cumpunimentu aghjustendu a distanza relativa trà i dui rotuli di cumpunimentu.
(3) Ajustendu a tensione di l'embrague è u frenu per cuntrullà a forza di trazione è a tensione di l'avvolgimentu di u sustrato, a macchina pò funziunà bè, per ottene una bona qualità è un effettu cumpostu di u lana di cunigliu.


Tempu di Postu: Mar-02-2022