Benvenuti à i nostri siti web!

Chì tipu di metudi di slitting hà a macchina di slitting?

Chì tipu di metudi di slitting hà a macchina di slitting?

Chì tipu di metudi di slitting facimacchina di taglioavè?Credu chì parechji di i mo partenarii sò relativamente scunnisciuti cù stu prublema, cusì JINYI vi diciarà in dettagliu quì sottu.

macchina di taglio(3)
A cumpusizioni di a struttura di a macchina di taglio
A macchina di slitting hè custituita da un mecanismu di svolgimentu, un mecanismu di taglio, un mecanismu di avvolgimentu, diversi rulli funziunali, è un dispositivu di cuntrollu di rettificazione è di rilevazione di cuntrollu di tensione.
U principiu di funziunamentu di a macchina slitting
U principiu di funziunamentu di a macchina di slitting hè u seguitu: a materia prima di film metallizata liberata da u mecanismu di svolgimentu sò passate à traversu u rullu flattening, u rullu di rilevazione di tensione, u rullu di attivazione è u sistema di currezzione di deviazione, è dopu entra in u mecanismu di taglio.Dopu chì e materie prime sò tagliate, sò cullate da u mecanismu di bobina.Roll in rotuli standard.
Metudu di taglio di a macchina di taglio
Umacchina di tagliopò esse divisu à pocu pressu in trè manere in u prucessu di slitting: slitting di cuteddu flat, slitting di cuteddu circular, è slitting di estrusione.
1 macchina di taglio tagliata a lama piatta

macchina di taglio(4)
Cum'è una rasoia, una lama unilaterale o una lama à doppia faccia hè fissata nantu à un supportu di cuteddu fissu, è u cuteddu hè cascatu durante a corsa di u materiale, in modu chì u cuteddu taglia u materiale longitudinalmente per ottene u scopu di slitting. .
Ci hè duie manere di slitting rasoir:
Unu hè grooving è slitting;l'altru hè slitting suspendu.
Grooving è slitting hè quandu u materiale hè in corsa nantu à u roller groove, abbandunà u cutter in a groove di u roller groove, è tagliate u materiale longitudinalmente.À questu tempu, u materiale hà un certu angolo di wrap in u roller grooved, è ùn hè micca faciule drift.Stu tipu di metudu di slitting hè spessu usatu quandu slitting cast film PP o film cù margini stretti, chì ponu migliurà l'efficienza di slitting.Ma per a slitting sospesa, u so svantaghju hè chì hè più inconveniente per mette u cuteddu.
Slitting suspesu hè chì quandu u materiale passa trà i dui rulli, a razor.

U cutter flat hè principarmenti adattatu per taglià filmi plastichi assai sottili è filmi composti.
2 macchina di taglio tagliata a lama tonda

macchina di taglio(2)
U cuteddu circulari pò esse divisu in slitting tangenziale è slitting non-tangente.
U slitting tangenziale hè chì u materiale hè tagliatu da a direzzione tangenziale di i cutidi di discu superiore è inferiore.Stu tipu di slitting hè più convenientu per i culteddi.I coltelli di discu superiore è inferiore ponu esse aghjustati direttamente secondu e esigenze di a larghezza di slitting.U so svantaghju hè chì u materiale hè faciule drift à u puntu di slitting, cusì a precisione ùn hè micca alta, è in generale ùn hè micca utilizatu avà.
Slitting non-tangenziale significa chì u materiale è u cuteddu di discu inferjuri anu un certu angulu d'imballaggio, è u cuteddu di discu inferjuri cascà per cutà u materiale.Stu metudu di taglio pò fà u materiale menu propensu à a deriva, è a precisione di taglio hè alta.Tuttavia, ùn hè micca assai cunvenutu per aghjustà u cuteddu.Quandu si stallanu u cuteddu di discu inferjuri, l'arbulu tutale deve esse eliminatu.U cuteddu circulare hè adattatu per slitting films compositi più spessi è carte.
3 slitting machine estrusione slitting
L'extrusion slitting ùn hè micca cumuni in e macchine di taglio domesticu.Hè principarmenti cumpostu di un rullu di fondu chì hè sincronizatu cù a velocità di u materiale è hà un certu angulu cù u materiale è un cuteddu pneumaticu chì hè faciule d'aghjustà.Stu metudu di tagliu ùn pò micca solu taglià filmi plastichi relativamente magre, ma ancu carta relativamente grossa, tessuti non-tessuti, etc. Hè un modu più còmuda di taglià.Hè una direzzione di sviluppu di u metudu di taglio di a macchina di slitting.
Stu prucessu di slitting deve esse pigliatu in seriu è ùn deve esse pigliatu à pocu.Stu documentu riassume u scopu è u prucessu tecnologicu di slitting, cusì chì a maiuranza di i pruduttori di film composite ponu risolve una seria di prublemi di qualità in a futura pruduzzione di slitting per assicurà a qualità stabile di slitting film composite.

Per u prucessu di slitting di a macchina di slitting, pudete fà u metudu di slitting di i vostri prudutti secondu i vostri bisogni.Spergu chì pudete capisce i trè metudi di slitting di a slitting machine attraversu l'intruduzioni di stu articulu.
Ebbè, u sopra hè tuttu circamacchina di tagliooghje.Sè vo vulete ottene più infurmazione industria, fate attente àJINYI.Ci si vede in u prossimu numeru.


Tempu di post: May-10-2022