Benvenuti à i nostri siti web!

Operazioni di mantenimentu per u cilindru di stampa in rotocalco

Operazioni di mantenimentu per u cilindru di stampa in rotocalco

nutizie-02-01
nutizie-04-02

1. Aduprate un scraper speciale per u cilindru di stampa è ùn rimpiazzate micca u restu di i fogli di metallo decisivamente.U squeegee è u layout deve esse basatu nantu à e cundizioni necessarii per l'imballaggio è l'impresura attuale, assicurendu un multi-angle moderatu è pressione.
2. Prima di utilizà a macchina di stampa di gravure, hè necessariu di scrub l'oliu anti-corrosione nantu à u layout è verificate s'ellu ci sò scratch, scratch è altri prublemi nantu à u layout.
3. Dopu à a stampa di gravure, a tinta nantu à u layout deve esse pulita immediatamente, per ùn bluccà a tinta lasciata in a fossa di a reta dopu l'asciugatura.
4. U layout deve esse trattatu cù l'equipaggiu prufessiunale.Prima di utilizà l'urdinatore, s'ellu ùn ci hè micca una dumanda speciale, per piacè ùn trattà micca di novu.Se vulete pulisce u roller di piastra, hè cunsigliatu d'utilizà carta abrasiva 1000 #, ùn tocca micca o disegna u layout cù oggetti duri è affilati.
5. Ùn toccu o purtate u cilindru di stampa cù mani nude per evità l'ossidazione di l'aria è scratch the layout;soprattuttu in l'estate, evite chì u sudore gocce nantu à e pagine.
6. In l'estiu, a temperatura è l'umidità relativa sò elevate, è u rollu di almacenamiento ùn pò micca esse postu in a scatula.


Tempu di Postu: Mar-03-2022