Benvenuti à i nostri siti web!

Quantu sapete di a macchina di taglio?

Quantu sapete di a macchina di taglio?

Oghje, JINYI vi purteraghju u cuntenutu pertinente di umacchina di taglio.L'infurmazioni basi di a macchina di slitting seranu introdutte à u principiu, è dopu u principiu di travagliu di a slitting machine serà introdutta.Infine, l'applicazione di a macchina di slitting serà introdutta.Da un'uchjata.

Introduzione di a macchina di taglio

A macchina di slitting hè di taglià a striscia in parechje specificazioni richieste.A basa di striscia hè saldata da sezione d'acciaio è piastra d'acciaio è trattata qualitativamente.

Applicazione di a macchina di taglio: tagliate a striscia in parechje strisce di specificazioni richieste

A basa hè saldata da a sezione d'acciaio è di piastra d'acciaio è trattata qualitativamente;

Archway fissu, 1 pezzu;archway mobile, 1 pezzu;piastra d'acciaio saldata, trattamentu di l'invecchiamento, lavorazione di precisione per foratrice;

L'arcu mobile hè spustatu manualmente;u materiale di u sediu scorrevule: QT600;u paru di verme di a rota di elevazione di l'arbulu di u cuteddu hè alzatu in modu sincronu, a rota di a manu hè sintonizzata manualmente, è a precisione di elevazione è di ritornu ùn hè micca più di 0,03 mm;

1

Principiu di travagliu di a macchina di taglio

Principiu di cuntrollu di a tensione constante: L'essenza di u cuntrollu di a tensione constante durante u prucessu di riavvolgimentu è di svolgimentumacchina di tagliohè di cunnosce u cambiamentu di u diametru di a bobina di a carica durante u funziunamentu.A causa di u cambiamentu di u diametru di a bobina di a macchina di slitting, per mantene l'operazione di a carica, a macchina split deve esse U torque di output di u mutore deve cambià cù u cambiamentu di u diametru di u rollu.Per l'inverter di a serie V di a macchina di slitting, postu chì pò fà u cuntrollu di torque, pò compie u cuntrollu di a tensione constante di u bobinamentu.

L'invertitore di a serie V di a macchina di taglio furnisce trè porti di input analogici, AUI, AVI, ACI.Questi trè porti di input analogicu ponu esse definiti cum'è funzioni multiple, per quessa, unu pò esse sceltu cum'è torque datu è l'altru cum'è limitu di velocità.0 ~ 10v currisponde à l'output di l'inverter 0 ~ torque nominale di u mutore, in modu chì u cuntrollu di tensione constante di a macchina di slitting pò esse cumpletu aghjustendu a tensione di 0 ~ 10v.A parte di a macchina di slitting chì calcula u diametru di u rollu hè calculata da u controller di tensione.Di sicuru, ùn hè micca prublema di utilizà a struttura PLC per rializà.Vale à dì, pudete stabilisce a tensione nantu à l'omu-macchina o testu, è calculate u diametru di u rollu attraversu PLC, T = F * D / 2, cusì pudete calculà u torque chì deve esse pruduciutu da u mutore, è cunnette lu à l'inverter di a serie V attraversu l'output analogicu.U torque datu l'estremità di l'inverter hè abbastanza.

Scopu di l'applicazione di a macchina di taglio

Un slitter hè un dispositivu per tagliare longitudinalmente rotuli largu di materiale.Dunque, sta parolla hè aduprata in diverse industrii, è pudemu capisce da u scopu di l'usu.

1. Adupratu per a categuria di carta di slitting Questu hè ancu u pruduttu mainstream in l'equipaggiu di imballaggio attuale, chì hè spessu vistu in u mercatu di imballaggio.

2. Hè aduprata in l'industrii necessarii per slitting pelle, tela, plastica, film, etc.

3. Hè adupratu per slitting bobines di metalli cum'è striscia d'acciaio, acciaio inox, ramu ... Hè principarmenti utilizatu in i pianti di trasfurmazioni di l'acciaio, l'operatori di u mercatu di l'acciaio, i laminatori, l'industria elettrica, l'automobile, i pezzi stampati, etc.

Ebbè, u sopra hè tuttu circamacchina di tagliooghje.A macchina di slitting hè un dispositivu chì taglia a striscia in parechje strisce di specificazioni richieste.Hè principarmenti usatu in slitting pelle, tela, plastica, film è altre industrii.

Spergu chì u cuntenutu di sopra vi sia utile, più infurmazione serà aghjurnata continuamente, à vede in u prossimu numeru.


Tempu di post: 07-07-2022